torsdag den 3. august 2017

Min måned i bøger #22 - Juli


Juli sluttede ligeså hurtigt som den startede. Månederne forsvinder bare. Selvom jeg går hjemme, og aldrig har følt mig mere sølle end jeg gør lige for tiden, så går tiden vanvittigt hurtigt. Snart skal vi på ferie. En ferie jeg har glædet mig til siden april. Det er jo for sindssygt. 
I denne måned kom jeg jo lidt ind i en læseblokade, men jeg synes faktisk jeg kom meget godt igennem den. Det blev til 6 bøger! Og det synes jeg er helt, helt udmærket, nu hvor jeg har brugt det meste af tiden, på at arbejde på mine egne skriverier (og min egen elendighed)

Bøgerne i denne måned blev altså til:

Sjælevært - Af: Christina Bonde (Anmeldereksemplar fra Tellerup): *****
Annes nye liv - Af: Alyson Nöel (Anmeldereksemplar fra Alvilda) ****
Hvad vil du være, når du bliver stor? - Af: Christina Busk Marner og Marie J. Engelsvold (Anmeldereksemplar fra forlaget Fahrenheit): ****
Alt for tæt på - Af: Abbi Glines (Anmeldereksemplar fra Turbine forlaget): ***
Nazitøsen - Af: Anna-Lena Joners Larsson (Gave fra HarperCollinsNordic): ****
Angstens besættelse - Af: Thomas Alexander Jensen (Anmeldereksemplar fra forlaget Brændpunkt): ***

Jeg regner ikke med at få læst en masse i august, for Julie (konen) har to ugers ferie, og dem vil jeg nok gerne bruge på lidt andet end læsning. Men når vi skal i sommerhus, skal jeg nok medbringe en bog (eller ti...) Nu glæder jeg mig bare til en helt frisk måned, hvor tingene forhåbentligt går i den rigtige retning. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar